Monday, July 12, 2010

12 JULAI 2010!!

ary nie aku bngun cm biase lorh...
tp bngun bngun jep aku xbpe sehat sngt..
demam ckit..
tekak sakit,idung wt hal,pale sakit sakit..
xpew,aku kuat so thn jep..
insyallah...

td aku kuar bilik dlm kul 7 lbey..
ketuk bilik classmate aku..
rmai gak time tuh otw g kelaz..
wt jln tuh cm itew nyer lorh ape agy an..
huhuhuhu..

1st kelaz ku subjek kesukaan aku..
CALCULUS... [lecturer ley thn ensem gak]
ape g smbung lorh stdy an..
gelak gelak semua an..
mang besh lorh an..
pastuh dlm kul 9 lbey stop jap..
dia kate 'take 5'
pastuh dia suruh lak prsnt assignmnt asl nyanyi tuh..
mang xda kne mngena butz just fun an..
waka waka!

aku nyer giliran num 5..
tp aku prsnt second last...
dh dia pnggil aku second last an..
mang gigil lorh an..
tajuk lagu aku yg aku ubah bersame partner tuh
'menggegar calculus'
lagu asl dri adam n stacy
'menggegar dunia'

bley than lorh an..
hahahahaha...
alhamdulillah..
aku rse sngt lega ape bile udah prsnt..
thankz lecturer ku..
hehehe..

pastuh hbs kelaz,aku blek bilik lorh an..
next kelaz t kul 2 lbey..
tp g mkn dlu lorh dgn partner assgnment ku tuh..
thankz tmn ku mkn..

aku g mkn tmpat yg bnyk mmberi aku kngan n mcm mcm
antara aku dgn si DIA..
1st time aku meet dia at citu...
i hope DIA xkn lupe lorh an..
tp spttnyer aku lunch dgn DIA..
tp ary nie DIA da hal lak...
so,maybe bile msg msg free itew bru mkn same same lorh..
hehehe..

fullstop!!! =)
love u my S!!!!
u make me happy when u da bersame sy..
hehe..

No comments:

Post a Comment