Wednesday, June 30, 2010

aduhai..

mlm nie ak rase down gler..
ntah lorh weiiii...
itew snggup wt pape at owg...
tp bile itew wt salah ckit yg xsberapa...
susah btol nk dimaafkan..
n nk memulihkan mood kpd yg asl..
payah wowwwww...
dh ar!!!!!!!! abaikan asl nie..
ak bkn nk cite sal nie sbnrnyer...

td dlm kul 5 ptg....
classmte aku info at aku yg kolej tuh dh ley tgk...
thankz yea SYAZA!!!!
ak pun buka lorh...
pd mulanyer mang xley,rse cuak dihati pun da lorh gak an...
tp kene lorh bnyk an sabar..

setelah bpe minit..
aku buka n akhir nyer kuar lorh senarai name..
penghuni KOLEJ INDERA MULIA...
bermula dgn uruf A dan di akhiri dgn Z..
sekali ku tgk..
alhamdulillah..
name aku da lorh seyh!!!!!
ya iya lorh... aku dpt kolej...
aku berubah tmpt..
blok pun aku bertukar..
huhuhu..
aku maju setapak kehadapan...
tuk sem 3 nie aku ditmpt an di
M1128...
BLOK MELATI 1,
ARAS 1,
NO BILIK 128..

bilik tuh tuk 3owg..
sorg dri roomet aku tuh aku knl lorh...
same course dgn aku..
course ape?????
aaaaaaaaaaahhhhhh ko!!!!
tp dia group len,xsame dgn aku lorh an...
agy pun dia rpt dgn roomet aku yg dlu...
cm best lorh am...
roomet aku agy sowg tuh....
aku xknl lorh....
sbb dia dak account...

asl ko xknl??????
eleh ko nie!!!!!
ko ingt aku nie knl kew smue at situ..
aku nie bukan femes pun lorh ngok ngek!!!
tp da lorh aku knl gak budak budak dri course len..
ckit ckit tuh jd lorh an..
dri pd xknl lngsung an..
btol x??????
btol... btol... btol...
[cm katun upin & ipin lak ko nie an]

so,aku bersyukur sngt...
tp aku still da urusan tuk blok lame aku...
[melati 2,since sem1-sem2 bilik m2105]
aku berharap aku akn wt terbaik tuk ko.....
aku akn cube mngharumkan name ko...
aku try..
tp law sebaliknye aku minta maaf...
tp aku thu aku dh wt yg terbaek tuk ko...

EVOLUTION EMPIRE!!!!!!!
fullstop!!
nitez!
zzzzzzzzzz..

No comments:

Post a Comment