Saturday, July 3, 2010

hari pertama & register day..

assalamualaikum semua.....
apa kabar??
cnfrm lorh sehat sehat sngt lorh an..
law xsehat tuh wt wt sehat sudeh okey..

alhamdulillah...
syukur....
aku n my family slamt tibe di destinasi yg dituju
tpt pd kul 1 ptg..
smpai sampai jep aku dh usha usha studnt bru nie..
[mane lorh thu da berkenan dihati]
wakakakakakaka!!!!

time aku smpai tuh agk penuh lorh jugak..
aku turun kete trus jep g tgk bilik an..
[xkunci an ape g terjah jep lorh an]
msuk jep bilik slh sorg roomet aku dh smpai..
syukran..
pastuh aku angkut lorh an brg brg aku nek ats an..
pastuh smue sudah aku angkut.
aku tene g dftr..
time dftr tuh kne lorh sahsiah rupa dri an..
time aku msuk kmpus..
sahsiah rupa dri aku berbeza lorh an..
hahahahahhahahaha!!!!!

time aku nk reg tuh..
da lorh aku nmpk junior an..
cm gerek pun da lorh ckit..
yg aku xley belah tuh..
ciap da yg bwk tb agy 14 inc..
gile bapak!!!
ko nk wt ape?
tgk bola ape????
cm ar line siaran tuh dpt an..
tp law nk cite besh tuh elo elo lorh aku an..
nk join jugak weiiii....

pastuh aku isi borg reg..
pastuh msuk lorh dewan tuh an..
berdebar gler kowt...
huhuhu...
pastuh da puan nie check lorh sahsiah aku..
dia tgk rmbut aku..
pastuh dia suruh aku pusing
sbb nk tgk rmbut aku yg belakang..
ko nk thu ape dia kate??????
ade dia kate aku kaler rmbut??????
pernah kew aku kaler rmbut nie???????
tetttttttt~~~~~~

pastuh dia tgk kasut aku lak..
[time tuh pkai kasut crocs putih da lorh button katun katun tuh,
dia siap ckp lawa crocs awk heh..
[dh aty ckp mseh,thu xpew]
g kuliah jgn pkai heh ]
aku nk pkai ksut ape seyh?????
kasut tuh jep aku ada...

pas reg tuh...
aku jumpe lorh roomet aku yg last sem...
bual bual jap..
pastuh aku pun kuar g homestay..
pastuh g town..
round round n g umah uncle...
dh agak petang aku pun gerak blek homestay..

mlm dh 8 lbey aku n family kuar g mkn lorh an...
kedai mkn lak bnyk xbukak..
g satu kdai nie..
agk rmai lorh gak an..
gler late kowt..
perut dh men lagu sdeh...
huhuhu..
dlm 9 lbey bru aku mam..

fullstop!
bye!

No comments:

Post a Comment